logo boiron

Supervisor afdeling klantenrelaties

Nieuw
OnbepaaldeduurBrussel

Onder de verantwoordelijkheid van de farmaceutisch directeur bijdragen aan de organisatie en verdeling van het werk, de telemarketeers bijstaan en opleiden, meewerken aan de dagelijkse activiteiten van de afdeling. Mogelijkheid om door te groeien naar een functie als afdelingsverantwoordelijke. 

Wat zijn uw taken?

 

IN OVERLEG MET OF BIJ AFWEZIGHEID VAN DE VERANTWOORDELIJKE PERSOON HET WERK ORGANISEREN:

-        Bijdragen aan de spreiding en de planning van de werklast om ervoor te zorgen dat de bestellingen worden afgehandeld volgens de deadlines en volgens de eisen op het vlak van kwantiteit en kwaliteit 

-        Helpen bij het runnen van de afdeling en het oplossen van (collectieve en individuele) problemen: de personen die op de afdeling actief zijn, opleiden, informeren, assisteren en adviseren

-        Het werk verdelen naarmate de activiteit evolueert (actieve supervisie)

-        Deelnemen aan wekelijkse en dagelijkse vergaderingen met de afdelingsverantwoordelijke

-        Aan de afdelingsverantwoordelijke informatie doorspelen die nuttig kan zijn voor het managen van het team 

-        Conflicten helpen te beheersen 

-        Helpen bij de voorbereiding van evolutiegesprekken

-        Toezien op de regelmatige uitvoering van de vaste taken (beheer van de retourzendingen, follow-up van dashboards enz.)

 

DEELNEMEN AAN DE DAGELIJKSE ACTIVITEITEN VAN DE AFDELING:

-        Telefoontjes aannemen en informatie verstrekken aan de klanten

-        Het team adviseren over de te nemen beslissingen in geval van onzekerheden of onregelmatigheden, in overleg met het Laboratorium en de Verzending en/of de verantwoordelijke van de vestiging

-        Zorgen voor orde en onderhoud van de documentatie, de uitrusting en de lokalen

-        Eventueel optreden als vervanger van personen die de vaste taken uitvoeren

 

COMMERCIEEL:

-        Niet-standaardbestellingen van vertegenwoordigers invoeren en opvolgen (bv. passages in de apothekerscoöperaties) en medewerking verlenen aan de verkoopadministratie 

-        Bestellingen en leveringen opvolgen (fouten, vertragingen, retourzendingen ...)

-        Klachten van klanten opvolgen 

-        In overleg met de afdelingsverantwoordelijke: de beschikbare informatie benutten (‘loze oproepen’, dalingen in bestellingen/klanten, bestelfrequenties, enz. identificeren)

 

Welk profiel zoeken we?

 

-        Talen: NL-FR

-        Klantgericht en dienstverlenend

-        Teamspeler

-        IT: praktische kennis van Windows